Tuesday, August 02, 2005

انا لابد في المحطة

باكتبلك
إسمعيني
ياللي كنتِ نني عيني
لو لســـًّــاكِ في مكان
مستنياني
باقوللك انا
فاتني زماني
يظهر إني
مش راجع تاني
مش راجع نفس
إللي ف يوم عرفتيه
اتحولت
حاربت عشان مكونش أناني
وبقى للحب عندي
اكتر من حبة معاني
واكتر من فرحة وشوش
..
باقوللك
والشوق كاويني
بس لازم تسمعيني
صحيح في الوحدة
احتياج
وطلعان عيني
بس الواجب عليَّ
-وإخص هنا ع الواجب -
إني أقوللك
إمشي وسيبيني
قطرك هيعدي
كمان ثواني
وأنا قطري
على قشر بيض هيجيني
ياللا امشي
تذكرتك يمكن تبوظ
وماتنفعش تاني
وانا مأجَّر هنا دكة
يا فرحتي لو فاتك قطرك
فين هتنامي
وف المحطة وحوش
..
باكتبلك بصي
اسمعيني
خدي القطر من عندك
وانا هأخده من هنا
يمكن تقابليني أذا ركبتيه
و أنا يمكن
ماركبهوش
!!!

1 Comments:

At 7:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Hi Tony

Gameela we 7azeinaaah

waiting "for bent el 7etta" as a an audio file :)

 

Post a Comment

<< Home