Monday, January 02, 2006

.. لو أقدر

لو أقدر
أعرف إحساسك
لوأقدر أقرأ افكارك
ما كان يبقي للحياة لذة
أوأشتاق لسمع أخبارك
...
لا أنا قادر ابعد
ولا قادر أمنع نفسي أقرب أكتر
وعارف إنك مش ليا
عارف ومش عايز بس أفكر
ما هو أنا مش عارف
انا عايز أيه
ومش قادر أقوللك
عاللي مخبيه
إنت قطبي
وأنا قلبي بقى برادة
يشتاق يلمس إيدك
بكل سعادة
..
عارف إنه ساعات
تقابل ناس وتعرف
إنك ماكانش المفروض
تقابلهم وتضعف
لأنه مكتوب
من قبل اللقا الفراق
ومن قبل القرب
مكتوب علينا احتراق
..
طب ليه بأه لسانا بنقرب
ونميل ونتعلق
ومسيرنا نتعب
آه بس لو أقدر
ماكنت عرفتك من الأول
ولا كنت إتمنيتنا نطول
لوإقدر كنت غيرت المكتوب
عشان باللي ما بيننا بتعيش القلوب

3 Comments:

At 5:45 PM, Blogger Unknown said...

لو كان
أحزن كلمتين ف كل اللغات
يااااااااااااااااااه
انا ايه اللى جابنى هنا
نكدت عليا منك لله

 
At 4:15 AM, Blogger Tony Habib said...

sorry ya giro makansh asdy..
3al3omoum ahlam wasahlam biky fy ay wa2t azraf men keda :)

 
At 2:30 PM, Anonymous Anonymous said...

these feelings are experienced and not just poeticaly thought of... they come from the heart and that's why they reached straight to the heart.

 

Post a Comment

<< Home